HTML

Művészeti Akciócsoport

Ódium, mint valaminek a kellemetlen következménye, átka. A lét ódiumaként létrejött kérdésfelvetések, válaszok jelennek meg itt. Nemcsak azok, melyeket e művészeti csoport mutat meg akcióival, hanem a jelen művészeti életében részt vevők akciói is. Időnként a múlt merész művészeinek, gondolkodóinak a tettei, gondolatai is.

Indavideó

Utolsó kommentek

Friss topikok

3. akció (coming soon): ”Rámzúdult a különbség-áradat” W. S.

Ódium-art 2009.11.27. 09:48

Születésünkkor az egység jegyeit hordjuk, egyek vagyunk anyánkkal, a bennünket befogadó világgal, az anyatej ízével, értjük a mosolyt, az ölelést, a fürdővíz melegét, a takaró és az elalvás előtti sírás vagy ringatás ütemét. Értjük a hangot, a hívást, ébredj, aludj, egyél, fürödj, ölelj, szeress és bújj. Az Egy képviseletében érkezünk és az elkülönülés igájában végezzük. Másságunkat, önállóságunkat, féktelen különállásunkat bizonyítva küzdünk a magunk öröméért, azaz a magunk a többittől elválasztó személyiségjegyeiért. Én vagyok. Én ez vagyok. Nem te vagyok. Én én vagyok. Nem változtatsz meg engem. Fogadj el, olyannak, amilyen vagyok. Különállásunk önmagunk érvényességének bizonyítéka, másságunk fura magánmitológiánk része. Más vagyok, mint te. Különállásunk vágya ítéletet szül. Megítéllek és te, megítélsz engem. Saját identitásérzetem ’határozott’ iránya miatt mássá festem a többi embert. Idegenné teszem magam az elkülönülésemmel, és idegenné teszlek téged a magatartásommal. Kihúzom magam, beigazítom a mosolyomat, befogadlak, befogadlak – mondom magamnak, majd a te befogadásodra már nincs helyem. Megkerüllek, körbeszaglászom a territóriumodat, a te húgyod szaga erősebb, mint az enyém. Erős vagy, más vagy, én gyenge vagyok, az én erőm a gyűlöletemben és ítéletemben rejlik. Félek tőled ’fekete ember’; undorodom, mert buzi vagy; zsidó, add a pénzed; cigány, ne lopj; néger, más a szagod.
Tiszta és ártatlan vagyok. 
Ágens

Címkék: pénz zsidó cigány buzi idegen gyűlölet néger ágens ódium art 3. akció weörös sándor territórium

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://odiumart.blog.hu/api/trackback/id/tr871555844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása