HTML

Művészeti Akciócsoport

Ódium, mint valaminek a kellemetlen következménye, átka. A lét ódiumaként létrejött kérdésfelvetések, válaszok jelennek meg itt. Nemcsak azok, melyeket e művészeti csoport mutat meg akcióival, hanem a jelen művészeti életében részt vevők akciói is. Időnként a múlt merész művészeinek, gondolkodóinak a tettei, gondolatai is.

Indavideó

Utolsó kommentek

Friss topikok

2. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kubinyi Rozina (11 éves) szemével/1

Ódium-art 2009.10.04. 18:59

A beszámolóra felkért személy kiskorú és az egyik kirakatot képviselő szereplő (Simán Éva) az Édesanyja, tehát a személyes kötődéseinek külön jelentősége van A szerelem mint önélmény című előadáshoz fűzött kommentjeiben.

- Az előadás címe milyen gondolatokat ébresztett benned?
A szerelmet nem csak ketten lehet élvezni, hanem valakiben egyedül, önmagában is keletkezhet ilyen érzés.
 
- Mit láttál az Írók boltja kirakataiban, mikor megérkeztél a Liszt Ferenc térre?
Sok ember tolongott a kirakatok előtt, de azok megszaggatott papírkartonokkal voltak lefedve. Voltak, akik a kamerájuk végét a lyukakon bedugták és voltak, akik a réseken kukucskáltak. Az anyám fejét láttam csak kikandikálni egy nagyobb résen és láttam, hogy idegesen törölgeti az ablakot egy spray-vel és egy ronggyal és úgy nézelődött, mint egy rideg szobor. Fogalmam sem volt hogy mi lesz ebből, majd papírtépések hangját hallottam. Akkor az utcán lévő emberek felfedték az üvegeket. Akkor odaszaladtam a másik három kirakathoz, hogy jobban lássam.
 
- Összhatásában láttad-e a kirakatokat, vagyis mind a négyet egyszerre?
Nem, mert egyszerre maximum kettőt tudtam nézni, és csak egyre tudtam figyelni. Egymás mellett három kép volt, a negyedik pedig elszeparálva volt a többitől és magasabban. Abban az Anyukám volt.
 
- A kirakatok jelenetei adtak-e számodra új információkat, vagy értelmezéseket ahhoz képest, amit eddig megismertél a világból?
Meglepetés nem ért, de azokat a dolgokat segített megérteni, amit éreztem már magamban máskor is, de még sosem gondolkodtam el rajtuk. Például olyan még nem történt velem, hogy nálam idősebbe vagyok szerelmes, de az a jelenet, ahol egy kislány és egy gitározó fiú volt, különösen megragadott.
 
- Láttál-e összefüggéseket a jelenetek között?
Mindegyik mást fejezett ki és mindegyik más oldalát mutatta meg a szerelemnek.                                               folyt.köv. 

 

Címkék: ágens írók boltja simán éva függetlenek éjszakája szerelem mint önélmény kubinyi rozina 2. akció

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://odiumart.blog.hu/api/trackback/id/tr911427356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása