HTML

Művészeti Akciócsoport

Ódium, mint valaminek a kellemetlen következménye, átka. A lét ódiumaként létrejött kérdésfelvetések, válaszok jelennek meg itt. Nemcsak azok, melyeket e művészeti csoport mutat meg akcióival, hanem a jelen művészeti életében részt vevők akciói is. Időnként a múlt merész művészeinek, gondolkodóinak a tettei, gondolatai is.

Indavideó

Utolsó kommentek

Friss topikok

2. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kubinyi Rozina (11 éves) szemével/2

Ódium-art 2009.10.05. 22:12

 A beszámolóra felkért személy kiskorú és az egyik kirakatot képviselő szereplő (Simán Éva) az Édesanyja, tehát a személyes kötődéseinek külön jelentősége van A szerelem mint önélmény című előadáshoz fűzött kommentjeiben.

 II.
  
- Figyelted-e a közönség reakcióit, és ha igen akkor mit tartasz említésre méltónak?
Szerintem, a felnőttek nem értették meg úgy, mint a gyerekek azt a jelenetet, amiben a kislány és a fiú szerepelt. Rajtam kívül volt még egy lány, aki szinte csak azt nézte. A felnőtteken nem láttam azt a tüzet és érdeklődést, mint amit a másik gyereken és magamon tapasztaltam.
 
- Volt-e külön olyan kirakat, amivel azonosulni tudtál?
A kislány és a fiú története keltett bennem ilyen érzést.
 
- Előadás közben milyen érzések támadtak fel benned, és mivel kapcsolatban?
Teljes mértékben megértettem azt, amit láttam, kivéve az Ágensék jelenetét.
 
- Mit gondolsz az egyedülálló nő kirakatáról? 

Anyukámat láttam blogolás közben, bár nekem ez nem volt újdonság, de azt levettem belőle, hogy az embert az álmaiból egyfolytában kirángatja a valóság.  Másnap ezt írtam az ő jelenetsorozatából: 

A valóság városában,
az álmok útján járok.
De mindig lerángatnak
a valós gondolatok.

 

Számomra csak anya jelenítette meg a szerelmet, mint önélményt, mert a többiek mind ketten voltak, csak ő volt egyedül. Bár láttam, hogy a kislány is egyedül küzdött a szerelmével.
 
 - Mit láttál a fiatalok történetében?
A gyerekekben van a legtöbb szerelem. Nekem ezt sikerült megérte-nem belőle. A szereplők egy játékot játszottak oda-vissza. A kislány közeledett, de a fiú két újjal visszatolta őt a falhoz. Ez folyamatosan ismétlődött és ez jellemezte a szerelemben való kitartást is.
 
- Van-e valami mondanivalód a szerelmes pár kirakatáról?
Az ott szereplő párról úgy tűnt, mintha valamiért nem lehetnének egymáséi, de azt a valamit mindig megszegik. Bár nem volt alkalmam teljesen követni őket.                      folyt.köv.  
                                                                                                   

 

Címkék: ágens írók boltja simán éva madák zsuzsanna fogarasi gergely hományi péter boudny lídia függetlenek éjszakája szerelem mint önélmény kubinyi rozina 2. akció

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://odiumart.blog.hu/api/trackback/id/tr651430308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása