Ódium-art - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://odiumart.blog.hu/2010/01/29/4_akcio_a_kodaly_modszer_elokeszuletben_kodaly_es_az_allamszocializmus_muvelodespolitikaja_ii_1956_1962/full_commentlist/1#c8532773
Válasz erre: 4. akció: A Kodály-módszer (előkészületben) - Kodály és az államszocializmus művelődéspolitikája II (1956-1962)
2010-02-01T01:14:16+01:00
2010-02-01T01:14:16+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
<a rel="nofollow" href="http://www.facebook.com/home.php?filter=nf">www.facebook.com/home.php?filter=nf</a>
https://odiumart.blog.hu/2010/01/22/4_akcio_a_kodaly_modszer_elokeszuletben_dominus_zoltanus/full_commentlist/1#c8471802
Válasz erre: 4. akció: A Kodály-módszer (előkészületben) - Dominus Zoltánus
2010-01-27T08:32:55+01:00
2010-01-27T08:32:55+01:00
Ódium-art
http://blog.hu/user/312778
Tervezzük, tervezzük. A honlapon (agens.hu) megtalálod mikor lesz Ágens és a Kodály-módszer. Tavasszal, tuti.
https://odiumart.blog.hu/2010/01/22/4_akcio_a_kodaly_modszer_elokeszuletben_dominus_zoltanus/full_commentlist/1#c8449735
Válasz erre: 4. akció: A Kodály-módszer (előkészületben) - Dominus Zoltánus
2010-01-25T21:01:36+01:00
2010-01-25T21:01:36+01:00
pirros
http://blog.hu/user/392007
Visszanézve a videókon is nagyon ütős a koncert! Mikor lesz még? Lesz még egyáltalán? Oláh Ibolya és Palya Bea nagyon jó ötlet volt. Mikor megláttam az Ibolyát a nézőtéren, azt hittem, hogy szimplán betévedt. Fel sem merült bennem, hogy az Ágens-Bea-Ibolya hármas lesz a záróakkord!
https://odiumart.blog.hu/2009/12/01/3_akcio_agens_es_a_kodaly_modszer_koncert_agens_beszede/full_commentlist/1#c7887870
Válasz erre: 3. akció: Ágens és a Kodály-módszer koncert - Ágens beszéde
2009-12-04T22:47:26+01:00
2009-12-04T22:47:26+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
Bástya elvtárs:" Szerénység! Ne tömjénezze magát! Szerénység! Ha és valamit szeretek magamban, az a szerénység..."
https://odiumart.blog.hu/2009/12/01/3_akcio_agens_es_a_kodaly_modszer_koncert_agens_beszede/full_commentlist/1#c7886640
Válasz erre: 3. akció: Ágens és a Kodály-módszer koncert - Ágens beszéde
2009-12-04T20:39:01+01:00
2009-12-04T20:39:01+01:00
Ódium-art
http://blog.hu/user/312778
<a href="http://odiumart.blog.hu/2009/12/01/3_akcio_agens_es_a_kodaly_modszer_koncert_agens_beszede?fullcommentlist=1#c7854279" class="reply_nick_350338" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7854279 );">@phál</a>: Nagyon köszönjük! Nem tudom, hogy mikor és hogyan folytatódik, de tervezünk más történeteket is e két, fantasztikus énekesnővel. Hamarosan lesz fönt a youtube-on zene, s itt a blogon is.<br />
S a statisztika természetesen sántít, mint ahogy a megítélés is!
https://odiumart.blog.hu/2009/12/01/3_akcio_agens_es_a_kodaly_modszer_koncert_agens_beszede/full_commentlist/1#c7854279
Válasz erre: 3. akció: Ágens és a Kodály-módszer koncert - Ágens beszéde
2009-12-02T03:27:14+01:00
2009-12-02T03:27:14+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
Az egész úgy szép ahogy van! Főleg a gesztus! És tettenérhető, látható gyönyörű fotók vannak Rólatok! Az Ágit ilyen szépnek, kiegyensúlyozottnak, örömtelinek és boldognak régóta láttam, mint az Oláh Ibi és Palya Bea háromszögben! Szivem vérzik, hogy nem lehettem ott! <br />
De!<br />
Hogy lehet 76 nézőből ( ebből 36 kékszemű,40 barna szemű...) 96 autóval rendelkező-érkező személy?!!<br />
:)<br />
/mert a fennmaradó kocsikból egy darabért azért bejelentkeznék, mondjuk a barna szeműek táborából, igaz jogosítványon nincs... scuzi..../<br />
Na komolyan. <br />
Tényleg remek fotók vannak Rólatok!<br />
Mikor hallunk és hol ebből zenét?!<br />
Pláne CD-t!?
https://odiumart.blog.hu/2009/11/17/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_2_resz/full_commentlist/1#c7801806
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – „Fújja szél a fákat, letöri az ágat...” (2. rész)
2009-11-27T02:54:58+01:00
2009-11-27T02:54:58+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
Hát igen, ez egy ravasz szovjet rajzfilm <a href="mailto:volt...<a href=" http:="" class="reply_nick_312778" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7754912 );">@Ódium-art</a>:">volt...<a href="http://odiumart.blog.hu/2009/11/17/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_2_resz?fullcommentlist=1#c7754912" class="reply_nick_312778" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7754912 );">@Ódium-art</a>:
https://odiumart.blog.hu/2009/11/17/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_2_resz/full_commentlist/1#c7754912
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – „Fújja szél a fákat, letöri az ágat...” (2. rész)
2009-11-23T00:44:04+01:00
2009-11-23T00:44:04+01:00
Ódium-art
http://blog.hu/user/312778
<a href="http://odiumart.blog.hu/2009/11/17/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_2_resz?fullcommentlist=1#c7727481" class="reply_nick_350338" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7727481 );">@phál</a>: Mondjátok meg a cárnak, hogy szeretem.
https://odiumart.blog.hu/2009/11/17/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_2_resz/full_commentlist/1#c7727481
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – „Fújja szél a fákat, letöri az ágat...” (2. rész)
2009-11-20T01:59:14+01:00
2009-11-20T01:59:14+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
"...Mondjátok meg a Cárnak, hogy Angliában a fegyvereket nem téglaporral tisztítják...<br />
<br />
Mondjátok meg a Cárnak, hogy Angliában a fegyvereket nem...<br />
<br />
Mondjátok meg a cárnak, hogy Angliában...<br />
<br />
Mondjátok meg a cárnak...<br />
<br />
Mondjátok..."<br />
<br />
Konyec filma.
https://odiumart.blog.hu/2009/11/17/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_2_resz/full_commentlist/1#c7726353
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – „Fújja szél a fákat, letöri az ágat...” (2. rész)
2009-11-19T22:00:06+01:00
2009-11-19T22:00:06+01:00
gravidus
http://blog.hu/user/336248
Ez de kirááály! Nem is tudom hogyan lehet mindezeket megbocsájtani a fantáziátlanul tévelygő és mérgező felnőtteknek. Kérdés, hogy egyáltalán érdemes-e nekik megbocsájtani? ...
https://odiumart.blog.hu/2009/11/08/3_akcio_coming_soon_a_negerbaszo/full_commentlist/1#c7667158
Válasz erre: 3. akció: (coming soon) - A négerbaszó
2009-11-14T04:46:52+01:00
2009-11-14T04:46:52+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
Ehe!<br />
Lásd még: Dinó Buzzatti: Vadászat az öregekre, Spiró: Halálnovellák... stb. Szinte telített már ez a csupor is, - a hétköznapi fasizmusé...<br />
De most olvasom Alberti Zsófi beszámolóját a facebookon, miszerint négy buszsofőr plusz a hetes /!/ ugrott le megkérdezni egy mozgássérült lányt, hogy segíthet-e felszállni a buszra. Azért ez is szép és van, és jó, hogy van... Mert ha ugyan élnek is kies hazánkban négerbaszók, azért még léteznek négerek és fehérek egymás közt normálisan és talán európaian is.<br />
Nem érdemes konstruálni, pláne confabulálni... megszületnek azok maguktól is... Sajnos.<br />
Egyébként meg: miért ne tehetnénk fel kérdéseket?!<br />
Ha tetszik bárdoltalan kérdéseket?!<br />
Miért ne confabulálnánk?!<br />
Ha a kérdések valóban a válaszokat keresik-generálják...<br />
lásd: Esterházy Péter: KMP.<br />
" A feladat adva van. Véget kell vetni a hangszórók ontotta dumának, a harsány blöffnek, aminek egyébként önmagunkon kívül soha senki nem dölt be, s tiszta, okos fővel el kell jutnunk a helyzet felismeréséhez, önmagunk, Kelet-Európa vállalásához. Kelet-européerekké kell vállnunk, hogy européerek s egyszer majd talán emberek lehessünk..." /Esterházy/
https://odiumart.blog.hu/2009/11/03/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_1_resz/full_commentlist/1#c7599271
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – „Fújja szél a fákat, letöri az ágat...” (1. rész)
2009-11-07T21:45:42+01:00
2009-11-07T21:45:42+01:00
Ódium-art
http://blog.hu/user/312778
Nagyon köszönöm. És persze, nem verseny, épp csak egymás történeteit egészítjük ki. <br />
Igen, az emlék ott tart abban az időben, ahonnan származik. Ha megnevezzük az emléket, pontossá és felidézhetővé tesszük, azaz minden elfedést, elhallgatást megszüntetünk, az az idő is eltűnik, ahonnan szólt. Én ezt tapasztaltam. Többet nem válik felidézhetővé, már csak kívülről nézhető idegen emlékké válik.
https://odiumart.blog.hu/2009/11/05/3_akcio_coming_soon_de_errol_en_nem_tehetek/full_commentlist/1#c7582072
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – DE ERRŐL ÉN NEM TEHETEK?
2009-11-06T01:24:18+01:00
2009-11-06T01:24:18+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
" A cigányság törzs maradt a Nemzet környezetében is. Belső szabályozásrendszere és tisztéségviselői neki is vannak ugyan, de állama, intézményrendszere, mint a nemzetnek, nincsen. Még kevésbé van van látható érzéke az iránt a különös szubsztancia iránt, melyet a Nemzet - "kultúra" cimszó alatt - kitermel, egyebek között azért, hogy magát megkülönböztesse a másik nemzettől.<br />
(Innen magyarázható a cigányság fájdalommentes és felületes alkalmazkodása a környezet nyelvéhez és vallásához, amelyet felölt és levet, a" akülönös szubsztancia" internalitzilása nélkül.)<br />
Nem igaz Bartók Béla és Garcia Lorca - ők a nagy koronatanuk ebben a perben -, hogy a cigányságból hiányoznak azok az energiák, amelyeket mások, de nem ők, kultúrának neveznek.<br />
De igaz az, hogy ők maguk nem reflektáltak úgy kollektív és spontán zenei géniuszukra, mint Bartók és Kodály reflektált a magyar népzenére. Legfőképp pedig nem formáltak eleddig jogcímet a nemzeten belüli társkultúra rangjára, noha életük, sorsuk poézise sokszor szolgált anyagul, mint Puskin és Verdi tanusítja, a romantika főárama számára.<br />
Végül a cigányság törzs marad, szinte mit sem tudva a modern kor harmadik nagy absztrakciójáról, az Osztályról. <br />
( Igaz, az osztály nem is akar tudni a törzsről.)<br />
Noha a cigány élet anyagi körülményei természetessé tették volna, hogy ők maguk sorsukat mint egy szubproletariátus tengődését fogalmazzák meg, a jelek szerint eddig ezt többnyire úgy írták le, mint a cigány sorsát nem cigány világban( ami az etnikus, és nem az osztálytudat felé tett első lépés).<br />
Márpedig törzsként létezni az önmaga tökéletességéről és szüntelen tökéletesíthetetlenségéről meggyőződött úgynevezett civilizáció peremén és repedéseiben egyszerre veszélyes és megalázó helyzet.<br />
Veszélyes, mert a civilizáció, mely a szokásai tekintetében még intoleránsabb, mint eszméi tekintetében, kriminalizálja, törvényen kivüli elemmé kiáltja ki a törzset."<br />
<br />
Heller Ágnes: Az idegen 107-108.
https://odiumart.blog.hu/2009/11/03/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_1_resz/full_commentlist/1#c7581904
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – „Fújja szél a fákat, letöri az ágat...” (1. rész)
2009-11-06T00:15:57+01:00
2009-11-06T00:15:57+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
<a href="http://odiumart.blog.hu/2009/11/03/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_1_resz?fullcommentlist=1#c7581560" class="reply_nick_312778" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7581560 );">@Ódium-art</a>: <br />
<br />
Megrendítő ez a szöveg és írhatnék, vagy utalhatnék még én is igaz más szövegekre, de hát ez nem verseny, bár hirtelen Ady : Havas-Krisztusa jut eszembe, csak most nem idézem ide, már csak azért sem, mert ez a Te szöveged és tényleg megrendítően szép!<br />
Nem tudom, mi volt a hívó szó-hívó kifejezés. Talán a kézfogás. Mindkét szövegben vezérmotívum.<br />
Vagy az, hogy nincs Isten, Isten niiiincs!<br />
/Amit anyám sírjánál üvöltöztem,- sokáig árva gyerek...<br />
(persze,van (Isten, Anyám) különben nem lennének ezek a cuccok...)/<br />
<br />
" Mondják: az ember beszélő állat.<br />
Szerintem inkább dadogó állat. <br />
Legalábbis valahányszor mond valamit, akadozik és dadog.<br />
A dadogás csodálatos.<br />
Igazuk van azoknak, akik démonok által megszállt különös lényeknek tekintették a dadogókat.<br />
Akikből, ugymond, dől a szó, az nem beszél, csak viselkedik.<br />
De nézd a dadogót - míg ő kinlódva keresi a hangot, <br />
mi tanui lehetünk egy gondolat megszületésének:<br />
láthatjuk vajúdni nemcsak a szájat, <br />
az arcot is." (Ancsel Éva)<br />
<br />
Tessék: mégse bírtam ki...<br />
<br />
Bizony, mindig három évesek vagyunk, maradunk.<br />
<br />
Megrendítően és kétségbeejtően...
https://odiumart.blog.hu/2009/11/03/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_1_resz/full_commentlist/1#c7581560
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – „Fújja szél a fákat, letöri az ágat...” (1. rész)
2009-11-05T23:13:54+01:00
2009-11-05T23:13:54+01:00
Ódium-art
http://blog.hu/user/312778
Ágens: Az ima (részlet)<br />
– Gyakorlati tanácsok kezdő imamondóknak –<br />
<br />
Karácsony délután apám felnyalábolt, s vitt, vitt Isten fia elől, ne találkozzam vele. Míg nem vagyok otthon, addig pakolja tele a lakást, csingilingi fával, babával, mamával, halászlével és rántott hallal, nálunk tartár nélkül. A bérház labirintus udvarán túl, a Mező Imre úton szemezgetett a havas eső, nem komolyan, csak figyelmeztetésképp, hogy nem lesz fehér karácsonyunk. Lépek a locspocsban, lépkedek, apám szorosan fogja a kezem, beszélgetünk. Istenről kérdezem, miért ma küldi a fiát hozzám, miért nem láthatom, honnan hozza az ajándékot, honnan tudja minek örülnék? Egy hídhoz érünk, rozzant fahíd, fogalmam sincs hogy került oda. Mintha már jártam volna erre. Megyünk a hídon, Istenről beszélgetünk, apám határozott ellenérzése mellett, el akar terelni más téma felé, de én nem hagyom. „Isten! Isten! Hol lakik?” „Az égben.” „Hány éves, miért nem találkoztam még vele?” Apám egyre ingerültebben hessegeti el a kérdéseim. Hirtelen felemelem a fejem, jól belenézek az égbe, keresem. Lábam össze-vissza kalamol, botladozik, annyira nézem. Egyszerre megnyílik a hatalmas tér, s megpillantom Isten szemét. Ugyan csak az egyiket, de látom. Apám türelmetlen, rángat. Elviselhetetlen hangon von kérdőre. Sokára válaszolok. „Nézzük egymást” –mondom. „Kivel!!?” – ordít. „Istennel.” „Nincs Isten!!! Isten niiiiincs!!!” – egész közelről szól a hang, zeng a fejem, már nem is hallom őt, csak a zúgást érzem, a robajlást, szédülök. Apám megszorítja a kezem, fáj. Nem sikítok, pedig egyre jobban fáj, nem szólok, csak nézem Isten szemét, nézem, bámulom. „Nem engedem, hogy lehúzz Istenről” – gondolom. Három éves vagyok.
https://odiumart.blog.hu/2009/11/03/3_akcio_coming_soon_fujja_szel_a_fakat_letori_az_agat_1_resz/full_commentlist/1#c7580677
Válasz erre: 3. akció (coming soon) – „Fújja szél a fákat, letöri az ágat...” (1. rész)
2009-11-05T21:46:19+01:00
2009-11-05T21:46:19+01:00
phál
http://blog.hu/user/350338
"Fújja szél a fákat..."<br />
<br />
A keleti kultúrkörben létezik egy szép hagyomány, miszerint az apának legalább egyszer el kell vinnie a fiát a színházba. <br />
S mikor ez megtörténik, mennek haza, s az apa és fia beszélgetnek.<br />
Apa, ki volt az az aranyruhás férfi az előadásban? - kérdezi a gyermek.<br />
Ő a legfontosabb az életünkben, mert ő volt a császár figurája - mondja az apa.<br />
Mennek tovább, a gyermek megint kérdez.<br />
Apa, ki volt az a sárga ruhát viselő férfi?<br />
A második legfontosabb ember az életünkben, mert ő a császár végrehajtója - szólt a válasz.<br />
Mennek tovább a gyermek megint kérdez.<br />
Apa, és ki volt a fekete ruhás ember?<br />
Az apa hosszasan hallgat, végül megszólal.<br />
Ő az, akin végrehajtják a parancsokat, és aki megszenvedi a sárga és arany szín minden árnyalatát.<br />
A gyermek nem érti.<br />
Ő az, aki nélkül nem létezne a másik két szín.<br />
Ő a felesleges ember.<br />
Róla szólt az előadás.<br />
Aha, mondja a gyermek.<br />
Mennek tovább, a gyermek megint kérdezne, de az apa megelőzi.<br />
Igen, ezek vagyunk mi.<br />
A kisfiú nem kérdezett már többet, mig mentek hazafelé.<br />
Csak erősen megfogta az apja kezét.<br />
A felesleges emberét...
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7420617
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-20T22:35:43+02:00
2009-10-20T22:35:43+02:00
gravidus
http://blog.hu/user/336248
Ön most oly eredményesen késztetett fogyasztásra, hogy már fel is adtam a kötetre az online megrendelésemet. Leckézni fogom! A motivációm pedig az, hogy k..vára érdekel! Ha nem realizálnám, hogy egy kommentezésre szolgáló felületen posztolok, akkor most egy XXI. sz.-i szalonnak fognám fel ezt a helyet, ahová a magamfajta inspirálódni jár. Köszönöm a figyelmességét!
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7419947
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-20T21:26:13+02:00
2009-10-20T21:26:13+02:00
Kurdy János
http://blog.hu/user/341415
A márkák zártak, és valójában a profit-behajtással vannak elfoglalva, + törvények betartása stb. A trend "születik" és márkaéhesen ott áll, hogy legyen belőle valami, mint a jól ismert centrum-periféria mozgásokban, olyan a viszonyuk. Mint Cayce Pollard (Gibson: Trendvadász)underground márka ellenességében, aki egyszerre kutat egy (mindenképp léteznie kell!) fim után, miközben (szinte terapeutaként) döntéshozója a nagy márkák vizualizációjának.
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7401351
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-19T09:16:03+02:00
2009-10-19T09:16:03+02:00
gravidus
http://blog.hu/user/336248
<a href="http://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel?fullcommentlist=1#c7400379" class="reply_nick_341415" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7400379 );">@Kurdy János</a>: <br />
Huhh...A bőség zavarában nem is tudom melyiket válasszam. Áhh! Lusti vagyok...inkább nem izmozok! Maradok a jól bevált gagyinál. Megyek és megszerzem a mai önmeghatározásomhoz szükséges betevőmet. Hátha van valami trendi szellemi irányzat manapság, ami jót tesz az imidzsemnek. De ígérem, hogy körültekintő leszek, bármit azért nem lehet rámsózni! (sznob is vagyok)<br />
<br />
10perc múlva:<br />
Hát ne tudd meg mi a pálya! Maximális a chöd és az árubőség! Főleg az olcsó és a tutira kártékony ideológiák területén! <br />
A HALÁL nem riaszt vissza, a HÉTVÉGÉT meg úgyis wellneszesre terveztem : Mert én vagyokakivagyok és ezt is megengedhetem magamnak. Komoly árat fizettem érte. Ha valakit érdekel, szívesen küldök egy prospit a tréningről.:)
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7400379
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-18T23:59:06+02:00
2009-10-18T23:59:06+02:00
Kurdy János
http://blog.hu/user/341415
<a href="http://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel?fullcommentlist=1#c7400171" class="reply_nick_336248" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7400171 );">@gravidus</a>: a MÁRKA HALÁL. a TREND HÉTVÉGE.
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7400171
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-18T23:07:47+02:00
2009-10-18T23:07:47+02:00
gravidus
http://blog.hu/user/336248
<a href="http://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel?fullcommentlist=1#c7399288" class="reply_nick_341415" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7399288 );">@Kurdy János</a>: <br />
Köszönöm, hogy megtisztelt a válaszával! Ritkán fordul elő, hogy mikor passzolok egy labdát, korrekt választ kapok, és nem azt gondolják, hogy fejbe akarok dobni vele valakit. :)<br />
Ráadásul külön poén, hogy azt válaszolta, amit hallani szerettem volna és ezzel megerősítette a művészi és marketinges ambícióimat. :) A MÁRKA pedig különben is kulcsszerepet játszik a terveimben. Remélem összefutunk még a kultúrpiacon a standomnál… hisz márkás cuccaim vannak, erre most már garanciát is szereztem :) Akkor is szívesenlátom, ha nem vásárol semmit! A cikke potenciálisan beindított....ENNYI!
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7399350
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-18T21:29:00+02:00
2009-10-18T21:29:00+02:00
Kurdy János
http://blog.hu/user/341415
<a href="http://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel?fullcommentlist=1#c7375101" class="reply_nick_338055" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7375101 );">@madákzsuzsanna</a>: sZIA ZSUZSA, NAGYON JÓ VOLTÁL, IGAZaD VAN A REGÉNYBEN (Érzelmes regény), AZÓTA EGY ÖRÜLT 18 ÓRÁS ÚTON (Berlin -Nbg-Bp) ELOLVASTAM. Nos. Nincs olyan érzéki út, ami ezt felülírná. Csak a siker. A siker pedig egy mém, +/- 100 millió, jösz veleM?
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7399288
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-18T21:23:15+02:00
2009-10-18T21:23:15+02:00
Kurdy János
http://blog.hu/user/341415
Nem. Nem létezik piac. Csak egy lehetőséged van, piacot teremteni. Ha kikéred magadnak, nem kapsz árat. Ha tudod, hogy merre megy, van árad. Én nem azért idéztem, mert szükségem volt rá, pusztán a márkát mutattam fel.eNNYI.
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7391613
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-17T17:35:19+02:00
2009-10-17T17:35:19+02:00
gravidus
http://blog.hu/user/336248
Kurdy Fehér János:<br />
„A végső kérdés tehát az, hogy a fogyasztók hozzá jutnak-e az önmeghatározáshoz szükséges erőforrásokhoz?”<br />
<br />
Index:<br />
„Mennyiben fejlettebb, innovatívabb modell a Facebooké, mint a Google-é?”<br />
<br />
Trevor Johnson:<br />
„- Mi feljebb helyezkedünk el a marketingtölcsérben. A Google jórészt az igények kielégítéséről szól, mi inkább az igények generálásában játszunk szerepet, és aztán toljuk lejjebb a fogyasztókat a vásárlás irányába. A kettő vidáman elfér egymás mellett.”<br />
<br />
gravidus:<br />
Ohh Dear! Bennem is feltámadt az igény arra, hogy igénybe veszem azokat a cuki kütyüket, és kitöltögessem azokat a fontos teszteket, amik megmondják, hogy milyen napom van ma, vagy felteszik a kérdést helyettem, hogy milyen is vagyok, mert bizony én az vagyo – kaki - vagyok! <br />
Megmondják azt is, hogy mik a szokásaim és mi, vagy ki illene hozzám a legjobban, meg bölcsességeket is osztogatnak. Ez hasznos is, mert így dugig rakhatom az üzifalat márkareklámokkal. Mr. Trevor! Igazából a hide gomb alkalmazásáért vagyok a leghálásabb, mert a scroll gombom már rekedten nyikorog, mikor a kezdőlapot lefelé tekerem. Tehát kénytelen vagyok belátni, hogy működik az üzleti elképzelésük és bizony anyagi szempontból tökre megéri tamagocsinak nézni a regisztrálókat, akik lelkesen továbbítják ezekkel a beépített whisky reklámot meg guccsi retikülöket. A virtuális Ji Csing-eztetés is jó ötlet! Gratula a csapatának, van mit tanulni Önöktől!<br />
Valóban jól kitanulmányozták, felmérték az alapvető primitív igényeket. Sikerült is őket generálni és újszerű eszközökkel kiszolgálni azokat. Ez nagyon tanulságosan demonstrálja, hogy mik egy sikeres biznisz alappillérei. <br />
<br />
De vajon a másik oldalon is lehet érvényesülni? <br />
<br />
Ágens:<br />
„Létezik-e más kultúra, mint a piac?”<br />
<br />
gravidus:<br />
<br />
Én most megfordítom a kérdést, és onnan kezdek el vizsgálódni.<br />
<br />
- Kultúra vagyok, létezik-e rá piac?
https://odiumart.blog.hu/2009/10/15/1_akcio_egy_felkert_kulso_megfigyelo_kurdy_feher_janos_iro_kommunikacios_szakerto_szemevel/full_commentlist/1#c7375101
Válasz erre: 1. akció: Egy felkért külső megfigyelő, Kurdy Fehér János író, kommunikációs szakértő szemével
2009-10-15T18:21:06+02:00
2009-10-15T18:21:06+02:00
madákzsuzsanna
http://blog.hu/user/338055
Szókratész szervál. Nem teszem zsebre a labdát. Fejbe dobom Szókratészt.<br />
<br />
„Vad természetünkben pihenjük ki legjobban természetellenességünket, szellemiségünket...” (Nietzsche)<br />
<br />
A természetellenesség kényelmetlen állapot. A kényelmetlen helyzetek pedig dühöt generálnak. A megoldatlan düh pedig aggresszióhoz vezet.<br />
<br />
„Igazi ember vagy? Netán csak színész? Valaminek a képviselője? Vagy maga az, akit képviselnek? – Végső soron csupán hamis színész vagy....” (Nietzsche)
https://odiumart.blog.hu/2009/10/10/a_veletlen_mint_odium_miklos_melania_kritikus_dramaturg_tortenetenek_a_tukreben/full_commentlist/1#c7336685
Válasz erre: A véletlen mint ódium Miklós Melánia kritikus, dramaturg történetének a tükrében
2009-10-12T13:35:10+02:00
2009-10-12T13:35:10+02:00
dunna elvira
http://blog.hu/user/338437
ja, nem, bocs, ez bandi mondata, az elsőt fejezetem be g-rel: <a rel="nofollow" href="http://kultura.hu/main.php?folderID=881&articleID=289571&ctag=articlelist&iid=1">kultura.hu/main.php?folderID=881&articleID=289571&ctag=articlelist&iid=1</a>
https://odiumart.blog.hu/2009/10/10/a_veletlen_mint_odium_miklos_melania_kritikus_dramaturg_tortenetenek_a_tukreben/full_commentlist/1#c7336651
Válasz erre: A véletlen mint ódium Miklós Melánia kritikus, dramaturg történetének a tükrében
2009-10-12T13:32:39+02:00
2009-10-12T13:32:39+02:00
dunna elvira
http://blog.hu/user/338437
édeseim, <br />
debrecenben abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy nem sokkal előtte láttam az előadást, így az első pillanatban bár átvillant, hogy ágens kitalálta ezt a figurát a db-hoz, castingolt egyet gyorsan az állomás környékén, és kísérlet jelleggel beledobta a követ a hálóvízbe, de amikor láttam, hogy az előadás zavarbaejtő-plasztikusan őszinte momentumaiban ez a fiú irtó zavarában megpróbálja magától bármi módon eltartani - és szisztematikusan telefonál, pl., akkor nyilvánvaló volt, hogy egy elszabadult néző. alig tudtam utána a szemem levenni róla (lám a néző is lelepleződik, mm figyelt), mert a részegek és a gyermekek a legigazibb nézők. előbbivel, ugye ritkán találkozunk - ez valamiképp kikristályosodott, nem is értem miért (pedig az operában - és máshol is - a flitterbe és drága öltönybe öltözött, zsótérra búgató magukat kvalifikáltnak gondoló közönség diszkréten pezsgőzget a szünetben, szemmel látható, hogy kizárólag ez az 1200-ért kapható két deci pezsgő, ami érdekes ebben a nehezen parkolható épületben: szal HAGYOMÁNYA VAN A NÉZŐTÉRI SPICCNEK), egy jó előadásnak nem árthat. nos, szerintem a bóbitában sem ártott - persze a műszakos? fiúnak, aki az oldott kedvű, első színházi élményébe szaladt szegecses mellé ült, azért innen küldenék egy pszicho-szoc diplomát, szeretettel, bár erre neki semmi szüksége - azt azért nem akarom, hogy bármelyik hamleten a vállamra hányjon a mellettem ülő, és pláne nem akarom, hogy a rajongva tisztelt színészeket munka közben abuzálják, de szinte feltétel nélkül szeretem, ha a színháziak tényleg a nézőknek (is, mert legyen, maguknak) dolgoznak, ha érdekli őket, mi történik a nézővel. s persze nem az a legfontosabb, mi történik egy nézővel, ebben azért igazad van, zsuzsa, hanem az, hogy mi, ki szól a színpadról - ahhoz lesz majd a nézőnek jó esetben köze - ezzel a gadameri mondattal fejeztem be ezt is: <a rel="nofollow" href="http://kultura.hu/main.php?folderID=881&articleID=289668&ctag=articlelist&iid=1">kultura.hu/main.php?folderID=881&articleID=289668&ctag=articlelist&iid=1</a> <br />
csókollak benneteket, p.l.((nyúl)(d.e.))
https://odiumart.blog.hu/2009/10/10/a_veletlen_mint_odium_miklos_melania_kritikus_dramaturg_tortenetenek_a_tukreben/full_commentlist/1#c7328619
Válasz erre: A véletlen mint ódium Miklós Melánia kritikus, dramaturg történetének a tükrében
2009-10-11T15:14:29+02:00
2009-10-11T15:14:29+02:00
madákzsuzsanna
http://blog.hu/user/338055
Szép kis történet. És attól igazán szép, hogy különböző emlékazésekből tud csak egy egésszé összeállni. Én az előadás alatt igencsak keveset érzékeltem Szegecsesből. Valószínűleg azért, mert elég messze ült a tér azon pontjától, ahol játszottam. Leszámítva a telefonpittyegést a zárómonológom alatt, szinte kimaradtam a Szegecses-IRA párbeszédből. Az előadás után szembesültem a részletekkel. Először dühös lettem: Nehogy már ez legyen a legfontosabb kérdés az előadással kapcsolatban? Majd rájöttem, hogy ez így van jól. Sőt nagyon jól. Magától mozgásba lendült az a dolog, amelyet elkezdtünk piszkálni. El kezdett élni körülöttünk, és tőlünk függetlenül is az Ódium-art....
https://odiumart.blog.hu/2009/10/11/a_veletlen_mint_odium_ujrateremtes/full_commentlist/1#c7328239
Válasz erre: A véletlen mint ódium - újrateremtés
2009-10-11T14:10:15+02:00
2009-10-11T14:10:15+02:00
jankás
http://blog.hu/user/338018
Nagon jó ötlet. Sajnos nem láttam az előadást. Még hasonlít is kicsit a REALSzegecsesre!
https://odiumart.blog.hu/2009/10/10/a_veletlen_mint_odium_miklos_melania_kritikus_dramaturg_tortenetenek_a_tukreben/full_commentlist/1#c7328223
Válasz erre: A véletlen mint ódium Miklós Melánia kritikus, dramaturg történetének a tükrében
2009-10-11T14:07:12+02:00
2009-10-11T14:07:12+02:00
jankás
http://blog.hu/user/338018
Ott voltam Debrecenben az Ira előadáson,és bennem is eldöntetlen kérdésként maradt a punk fiú. Ha történetesen nem így kezdődik az előadás, mármint nem veszekszik Ágens a nézőkkel, azaz velünk, akkor nem gondoltam volna, hogy a srác beépített eleme az előadásnak. Így viszont, nem hagytam, hogy másodszorra is becsapjanak. De sikerült, pontosabban nem nekik, hanem a punknak!
https://odiumart.blog.hu/2009/10/07/2_akcio_egy_felkert_elmeleti_szakember_dr_vizi_janos_pszichiater_szemevel/full_commentlist/1#c7291443
Válasz erre: 2. akció: Egy felkért, elméleti szakember, dr. Vizi János pszichiáter szemével
2009-10-07T10:57:14+02:00
2009-10-07T10:57:14+02:00
gravidus
http://blog.hu/user/336248
Bravóóó Doki! Egyetértek Önnel! A lustaságnak és a gyávaságnak ÖNÁMÍTÁS a vége, nem pedig ÖNÉLMÉNY!